کد خبر: ۳۸۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
در انتهای بازار رقم خورد:
شاخص کل بورس رشد ۶۷۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۲۷ واحدی ایستاد.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چهارشنبه (۱۲ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۹۸۶ در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۵۳۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس  در انتهای بازار با  رشد ۶۷۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۲۷ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۷۱۸ میلیارد تومان رسید. «شپدیس»، «فملی» و «وبملت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «اردستان»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۴۹۴ واحدی روی پله ۴۸۷ هزار و ۵۳۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۷۱۸ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۵ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۲۵۱ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۱۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «بانک‌ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های فجر، دامین و البرز بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وساخت، شسینا و واعتبار بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های پخش، ثالوند و مفاخر بیشترین افزایش قیمت و سهام گدنا، آ اس پ و حآسا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اردستان، افران و فردا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های افران، همای و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های ثبات، اعتماد و آکورد ۴ بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آکورد و سام در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های افران ۴، افران و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های افران ۲، خودرو و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۹۵۴، اخزا ۰۱۱۴۱، اراد ۹۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و حافرین بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار