کد خبر: ۴۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان طرح جوانی جمعیت باید به این نکته توجه کنند که به هیچ عنوان امتیاز‌های اراضی طرح جوانی جمعیت و یا نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش نیست.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه به هیچ عنوان امتیازهای اراضی نهضت ملی مسکن و یا طرح جوانی جمعیت قابل انتقال و یا فروش نیست و متقاضیان در این طرح ها به پیامک و یا تماس های که با آنها گرفته می شوند توجه کنند گفت: امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت هم مانند نهضت ملی مسکن قابل خرید وفروش و یاانتقال به افراد دیگر نیست.

وی بیان کرد: در طی چند وقت اخیر شاهد مراجعاتی از سوی مردم و متقاضیان هستیم که برخی از افراد و دلالان و سوداگران در قالب طرح حمایتی مسکن اقدام به شیادی و کلاهبرداری از این افراد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند.

جنتی یادآور شد:  متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه کنند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین