کد خبر: ۳۷۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
از بین بردن بوی بد فاضلاب در منزل + خدمات نشت یابی و لوله بازکنی در اصفهان شرکت تاسیسات دنا شبانه روزی ارزان و فوری

با توسعه مسکن و تمایل مردم به زندگی در داخل خانه، بیشتر سرویس های بهداشتی و توالت ها به خانه منتقل می شود. اما به دلیل اشتباهات زیاد سیستم فاضلاب خانه مسدود شده و بوی تعفن فاضلاب به تمام اتاق های خانه سرایت می کند. بوی بد کثیفی برای هیچکس خوب نیست و می خواهند هر چه زودتر از شر آن خلاص شوند. در این مقاله به بهترین روش برای از بین بردن بوی بد سم می پردازیم.

از بین بردن بوی بد فاضلاب

علت اصلی بوی بد فاضلاب

برای رفع صحیح بوی بد فاضلاب ابتدا باید با علل و عواملی که باعث بوی بد فاضلاب ساختمان می شود آشنا شویم. قبل از هر چیز باید توجه داشت که گاز حاصل از فاضلاب حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناکی است و می تواند آسیب جدی به سیستم تنفسی وارد کند. به همین دلیل یکی از عوارض بوی بد فاضلاب است. اما باید توجه داشت که بوی گازهای فاضلاب در ساختمان خطرناک نیست و فقط باعث ناراحتی روحی آنها می شود.

گازهای حاصل از سیستم فاضلاب از طریق سیستم لوله کشی به طبقات ساختمان وارد می شود و افراد ساکن در طبقه اول را در معرض بوی فاضلاب قرار می دهد. وجود بوی نامطبوع ممکن است ناشی از خشکی گلوی شتر باشد. برای جلوگیری از ورود گازهای ناخوشایند به ساختمان ها از گردن شتر یا لوله U استفاده می شود. با این حال، مهندسی ضعیف و مشکلات سیستم لوله می تواند باعث خشک شدن آب گلوی شتر شود و کمبود آب یکی دیگر از دلایل واضح انتشار بوی تعفن است.
از دیگر علل این مشکل می توان به برخی از ضایعات و مواد جامع وارد شده به چاه اشاره کرد. در مدت زمان طولانی تری، این مواد و همچنین سفت شدن، در نهایت پوسیده شده و بوی بسیار نامطبوعی ایجاد می کنند.

 علل شیمیایی بوی بد فاضلاب

یکی دیگر از دلایل بدبو شدن فاضلاب، تجزیه باکتریایی بی هوازی فاضلاب است. تجزیه توسط باکتری های خوب باعث تولید گازهایی مانند سولفید هیدروژن، آمونیاک، دی اکسید کربن، متان، نیتروژن و هیدروژن می شود. اگر گاز کم باشد بوی نامطبوع زباله های خانگی به مشام می رسد و اگر غلظت آن زیاد باشد به تنفس آسیب می رساند. برای حل این مشکل باید لوله های خانه را بررسی کنید و از در حال استفاده بودن آن ها مطمئن شوید.

tasisatdena.ir

گرفتگی فاضلاب و رفع بوی بد

یکی دیگر از رویدادهای بیش از حد گزارش شده پر شدن یا سرریز شدن چاه زهکشی است. اگر زمین اطراف ساختمان وضعیت مناسبی نداشته باشد، چاه جاری می شود. معمولاً در چنین شرایطی آب و فاضلاب وارد مکان های دیگر شده و بوی بدی از داخل ساختمان متصاعد می شود. برای از بین بردن بوی بد چاه زباله باید با یک شرکت خدمات تخلیه چاه اصفهان تماس گرفته و وضعیت را گزارش دهید.

راه هایی برای از بین بردن بوی بد چاه فاضلاب

برای از بین بردن بوی بد کثیفی خانه راهی به شما نشان می دهیم تا بوی بد را تا حدودی از بین ببرید. اما در صورت نیاز به انجام این سرویس توسط متخصص می توانید با شرکت لوله کشی اصفهان تماس بگیرید و ما با شماره های موجود تماس گرفته و پرونده شما را گزارش کنیم.

محلول جوش شیرین و سرکه را انتخاب کنید

برای این کار ابتدا باید یک چهارم فنجان جوش شیرین را داخل لوله بریزید و 20 دقیقه صبر کنید. سپس یک فنجان سرکه سفید را روی جوش شیرین بریزید و حالا باید 30 دقیقه صبر کنید. پس از گذشت زمان، باید کتری را از آب جوش داخل لوله خالی کنید. لازم به ذکر است که این روش برای از بین بردن بوی بد آشپزخانه مناسب است.

با شرکت های خدمات لوله بازکنی تماس بگیرید

اگر علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب شما اجسام جامد یا زباله باشد. متخصص باید لوله را با دستگاه فنر زن باز کند. بنابراین، می توانید از اعداد موجود در صفحه برای حذف بوی فاضلاب از آپارتمان خود استفاده کنید.

مخمر نان با آب

یک بسته از مایه نان را آماده کرده و در آب جوش بریزید تا حل شود. سپس آن را داخل لوله ای که از آن بو می آید بریزید و بگذارید یک شب در لوله بماند سپس لوله را با آب جوش بشویید. این روش برای پخت و پز نیز به خوبی جواب می دهد.

رفع بوی بد فاضلاب

مخلوطی از جوش شیرین و سرکه سفید

می توانید یک بطری نوشابه تهیه کنید و نیمی از آن را در لوله آزمایش بریزید. بعد، باید یک فنجان جوش شیرین اضافه کنیم. حالا وقت آن است که یک لیوان سرکه سفید بریزید. بعد از نیم ساعت تا یک ساعت یک کتری آب جوش داخل لوله آزمایش بریزید.
این روش برای کسانی که از بوی بد توالت فرنگی یا ایرانی شکایت دارند بسیار مناسب است و استفاده از آن می تواند بوی بد توالت فرنگی را تا حدودی برطرف کند.

استفاده از اسید لوله باز

راه حل هایی از برندهای مختلف در سوپرمارکت ها یا فروشگاه های سخت افزاری موجود است که می توانید آنها را خریداری کنید. پس از باز کردن در، مراقب باشید که اسید به پوست شما برخورد نکند. سپس آن را در آبکش بریزید و صبر کنید تا اسید کار خود را انجام دهد. اما باید توجه داشت که استفاده مداوم از اسید باعث ایجاد مشکلات جدی در سیستم زهکشی ساختمان می شود.

آیا بوی فاضلاب پس از تخلیه از فاضلاب کاملا از بین می رود؟

نکته مهم این است که علت اصلی بوی نامطبوع فاضلاب، گرفتگی لوله ها است. بنابراین با تماس با شرکت رفع انسداد لوله در اصفهان می توانید هر آنچه که باعث گرفتگی لوله ها می شود را رفع کنید و همچنین بوی بد فاضلاب را به طور کلی از بین ببرید. بسیاری از لوله برش ها دارای دستگاه های متحرک فنری هستند که در اسرع وقت به محل شما می آیند تا مشکل را برطرف کنند و بوی بد فاضلاب را از بین ببرند.

منبع اصلی این گزارش وب سایت لوله بازکنی تاسیسات دنا خدمات لوله بازکنی اصفهان می باشد. بیشتر بدانید

نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار