کد خبر: ۴۰۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹
پنجره نقل و انتقالاتی جنجالی تابستان ۱۴۰۳ فوتبال ایران رسما بسته شد.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره نقل و انتقالاتی جنجالی تابستان ۱۴۰۳ فوتبال ایران پس از ۷۴ روز فعالیت تیم‌ها به طور رسمی بسته شد.  این در حالی است که از هم اکنون سه سهمیه خرید فیفا برای تیم‌های ایرانی آزاد خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند سه بازیکن بدون قرارداد را به خدمت بگیرند.

نکته مهم اینکه با وجود پایان رسمی نقل و انتقالات، هنوز تکلیف جنجالی‌ترین پرونده بازار، شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یکطرفه، هنوز مشخص نشده و احتمالا در روز‌های آینده حکم این پرونده صادر خواهد شد.  

در این پنجره نقل و انتقالاتی شاهد اتفاقات جالب، جنجالی و عجیبی در فوتبال بودیم که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کوچ کردن ستاره‌های پرسپولیس مانند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر به تراکتور، پیوستن رامین رضاییان به استقلال، حضور استیون انزونزی در سپاهان و انتقال غیرمنتظره سعید مهری به پرسپولیس اشاره کرد.

بازار نقل و انتقالات زیر سایه سقف ۳۲۵ میلیارد تومانی قرار داشت که برای چهار تیم نخست تا مرز ۶۰۰ میلیارد تومان هم افزایش پیدا کرد. همچنین احتساب بازیکنان لژیونر به عنوان خرید لیگ برتری، افزایش یک بازیکن بزرگسال و همچنین اعطای ۱+۵ سهمیه خرید خارجی به تیم‌های لیگ برتری از مهمترین اتفاقات این پنجره نقل و انتقالات بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ترین