کد خبر: ۳۸۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تکواندو قهرمانی جهان - باکو
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
به گزارش ملیت به نقل از مهر، بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حضور ۹۴۹ تکواندوکار از کشورهای مختلف به مدت ۷ روز در سالن کریستال شهر باکو برگزار خواهد شد.

بر همین اساس دوشنبه ۸ خرداد در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران وزن ۶۸- کیلوگرم مردان و ۵۷- کیلوگرم زنان به مصاف رقبای خود می‌روند که متین رضایی و تینا مدانلو نمایندگان کشورمان خواهند بود.

سه شنبه در روز دوم تکواندوکاران اوزان ۵۸- کیلوگرم آقایان، ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم بانوان مبارزات خود را برگزار می‌کنند که علیرضا حسین پور، زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل از کشورمان به دیدار حریفان خود خواهند رفت. مبارزات ۳ وزن ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم آقایان و ۴۹- کیلوگرم بانوان در چهارشنبه دهم خردادماه برگزار می‌شود که مهران برخورداری، آرین سلیمی و غزل سلطانی نمایندگان تیم ملی ایران در روز سوم می‌باشند.

پنجشنبه ۱۱ خرداد رقابت‌های دو وزن ۶۳- کیلوگرم آقایان و ۷۳+ کیلوگرم بانوان برگزار می‌شود که تیم ایران نماینده‌ای در بخش بانوان ندارد و فرزان عاشورزاده تنها تکواندوکار ایران است که مبارزات خود را برگزار می‌کند.

روز پنجم این دوره از مسابقات جمعه ۱۲ خردادماه مبارزات دو وزن ۵۴- کیلوگرم آقایان و ۴۶- کیلوگرم بانوان انجام خواهد شد که مهدی حاج موسایی و سعیده نصیری نمایندگان کشورمان می‌باشند. میرهاشم حسینی و نرگس میرنورالهی شنبه سیزدهم خردادماه در ۷۴- کیلوگرم آقایان و ۶۲- کیلوگرم بانوان به دیدار حریفان خود می‌روند و یکشنبه چهاردهم خردادماه در روز پایانی، علیرضا نادعلیان و ناهید کیانی در اوزان ۸۷+ کیلوگرم آقایان و ۵۳- کیلوگرم مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

هدایت تیم ملی در این مسابقات و در بخش مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مسعود حجی زواره به عنوان مربی است. مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی نیز مربی تیم بانوان خواهند بود.

تیم ملی ایران که بامداد جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک کرده بود، پس از ورود به این شهر و استقرار در هتل و استراحتی چند ساعته، عصر جمعه اولین تمرین خود را انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار