کد خبر: ۴۰۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با انتشار پیامی شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان، به همراه جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی لبنان و سایر قهرمانان مبارز با رژیم اشغالگر صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش ملیت به نقل از سایپانیوز،‌ جواد توسلی مهر،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی اعلام کرد:



بسم الله الرّحمن الرّحیم

 شهادت سردار مقاومت، ‌رهبر شجاع و دلاور و قهرمان جبهه‌ مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی جناب آقای سید حسن نصرالله،‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان به همراه جمعی از فرماندهان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، تمام مسلمانان جهان و رزمندگان حزب‌الله، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند،‌ بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث، آنها را یاری کنند. خانواه گروه خودروسازی سایپا نیز با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.

شهید عزیز سید حسن نصرالله،‌ مایه حیات و عزت اسلام و محبوب قلب همه آزادی خواهان جهان بود و قطعا شهادت در مسیر آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین که تحت وحشیانه‌ترین جنایات جنگی و نسل‌کشی از سوی رژیم تروریست صهیونیستی قرار دارند، افتخاری بزرگ است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا از درگاه خداومد متعال برای آن شهید عزیز و همرزمانش علو درجات خواستارم و امیدوارم با مدد الهی به زودی شاهد پیروزی کامل جبهه مقاومت بر علیه رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی باشیم.

جواد توسلی مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ترین