کد خبر: ۴۰۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
مدیر پروژه پویش «باانرژی» گفت: تعامل پیامکی با مردم به هیچ عنوان به معنای قطع برق نیست‌.
به گزارش ملیت به نقل از فارس، محمد خدادادی، مدیر پروژه پویش «باانرژی»اظهار داشت: مدیریت مصرف برق بخش خانگی به صورت تعاملی و هوشمند در دستور کار است و مصرف برق منطقه به منطقه به صورت برخط پایش شده و تعامل با مردم متناسب با مصرف هر منطقه متفاوت است.مدیر پروژه پویش «باانرژی» گفت: مثلا امکان دارد مصرف برق در منطقه شمال تهران افزایش یابد، با ابزارهای مختلف از جمله پیامک این تعامل با مشترکان آن منطقه برقرار و میزان مصرف و‌ راهکارهای صرفه‌جویی اطلاع‌رسانی می‌شود.وی افزود: عموما در پیامک‌ها دو عبارت هشدار سطح یک و هشدار سطح دو درج می‌شود.وی ادامه داد: شبکه برق کشور پایدار است و ارسال پیامک‌ها صرفاً با هدف اطلاع مردم از روند افزایشی مصرف برق و درخواست همکاری بیشتر مردم در مصرف بهینه برق صورت گرفته است.
خدادادی گفت: هشدار سطح یک یعنی مردم در ساعت اوج بار یعنی ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ به صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند و هشدار سطح دو یعنی نیاز به کاهش مصرف در طول شبانه‌روز است.این مقام مسئول تاکید کرد: تعامل پیامکی با مردم به هیچ عنوان به معنی قطعی برق نیست و ارتباط این دو موضوع بیشتر شبیه به شیطنت رسانه‌ای است.خدادادی گفت: در حال حاضر دمای بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنیم، شبکه پایدار اما به شدت تحت فشار است و از مردم تقاضا می‌کنیم بهینه مصرف کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ترین