کد خبر: ۴۰۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
جنبش حماس از جامعه بین المللی خواست جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا را محکوم کنند.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ هفته محاصره بیمارستان الشفا از سوی رژیم صهیونیستی با کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر همراه بود. ارتش این رژیم خود اعتراف کرده است که ۵۰۰ نفر را در این بیمارستان به ظن ارتباط با حماس دستگیر کرده است؛ موضوعی که با واکنش تند فلسطینیان همراه بوده است. 

به گزارش الجزیره، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز (دوشنبه) از دادگاه بین المللی کیفری خواست درباره جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا تحقیق کند. 

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: ما دولت آمریکا و شخص جو بایدن را مسئول کامل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، کشتار غیرنظامیان، و نیز ویرانی سازمان یافته زندگی مردم در این باریکه می‌دانیم. 

حماس با اشاره به برنامه همیشگی صهیونیست‌ها برای اشغال سرزمین‌های فلسطینی، تاکید دارد: حملات وحشیانه به غزه بار دیگر واقعیات آنچه دشمنان صهیونیست به دنبال آن هستند را نشان داد. آنها می‌خواهند به زور باعث مهاجرت مردم ما از سرزمین خود شوند. 

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ما از جامعه بین المللی و سازمان ملل می‌خواهیم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه در مجتمع بیمارستانی الشفا را محکوم کنند. 

حماس با اشاره به ضرورت پیگیری مقامات صهیونیست به دلیل جنایت در غزه، تصریح دارد: ما از مقامات قضایی بین المللی به ویژه دیوان کیفری بین المللی می‌خواهیم اقدامات واقعی در راستای انجام تحقیقات درباره جنایات اسراییل در بیمارستان الشفا انجام دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار