کد خبر: ۳۸۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با اشاره به اینکه تلفن‌های همراهی که دستفروشان به فروش می‌رسانند اغلب قاچاق و تعمیری است، گفت: مردم از واحد‌های معتبر خرید کنند.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رمضان، رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه تلفن‌های همراهی که دستفروشان به فروش می‌رسانند اغلب تقلبی، قاچاق و تعمیر شده است، گفت: مردم برای خرید از واحد‌های معتبر دارای جواز کسب و سایت‌های دارای‌ای نماد خریداری کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران افزود: دستفروشان که مقابل برخی پاساژ‌ها مستقر هستند در صورت بروز مشکل به هیچ نهادی پاسخگو نیستند از این رو از مردم می‌خواهیم که به هیچ عنوان از این افراد تلفن همراه نخرند.

او ادامه داد: گوشی تلفن‌های همراهی که دلالان و دستفروشان می‌فروشند معمولا تقلبی و تعمیر شده و حتی در صورت نو بودن مشکل ریجستری پیدا خواهند کرد.

رمضان با بیان اینکه از هر ۱۰ شکایت به اتحادیه هشت مورد مربوط به دستفروشان است که معمولا به طور حرف‌های و گروهی فعالیت و مشتری را سر درگم می کنند، تاکید کرد: این افراد به گون‌های عمل میکنند که فرد مطمئن می‌شود موبایل را به قیمت پائینی خریداری کرده در صورتی که اینطور نیست و تلفن‌های همراه یا تقلبی یا تعمیری هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: