کد خبر: ۳۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
نیمه نهایی جام حذفی
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هوادار رفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
ه گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم رفتند.

 ورزشگاه پاس قوامین/ بدون تماشاگر

تیم داوری: علی صفایی، امیرمحمد داودزاده، رحیم حاجی‌پور، سیدعلی اصغر مومنی
ناظر: فریدون اصفهانیان

هوادار ترکیب هوادار:
محمدرضا خالدآبادی، عزت الله پورقاز، مرتضی منصوری و مهدی عبدی، نیما انتظاری و سپهر روزی‌طلب، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی، مهدی مهدیخانی و حسین صادقی

پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر

لحظات حساس:

هوادار صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۴: گئورگی گولسیانی): اولین حرکت خطرناک پرسپولیس روی پاس عیسی و فرار مهدی ترابی با خطای مرتضی منصوری منجر به پنالتی شد. گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و خیلی مسلط با پای راست توپ را سمت راست خودش زد و دروازه‌بان هوادار خلاف جهت پرید تا پرسپولیس خیلی زود پیش بیفتد.

دقیقه۶: فرصت عالی برای پرسپولیس که ضربه نهایی عیسی آل‌کثیر توسط خالد در شرایط تک به تک مهار شد تا این دروازه‌بان تیمش را در بازی نگه دارد.

هوادار صفر- پرسپولیس دو (دقیقه ۹: وحید امیری): اشتباه پورقاز در بازیسازی منجر به توپگیری سرخ‌ها و ترتیب دادن یک حمله سریع شد. ترابی توپ را پیش برد و به امیری سپرد و کاپیتان سرخ‌ها در تلاش اول برای شوتزنی با مدافعان پر تعداد هوادار رو به رو شد و در برگشت بار دیگر امیری ضربه پای چپ خود را به سمت دروازه زد و توپ را در گوشه دروازه جا داد.

دقیقه ۱۸: فرصت خوب برای ترابی با پاس وحید امیری پس از برخورد به مرتضی منصوری راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۰: ضربه دیدنی و روی پای آل‌کثیر با سانتر صادقی از سمت راست، خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ضربه سر جواد محمدی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: خطرناک‌ترین موقعیت هوادار با حرکت حسین صادقی از سمت چپ به دست آمد که ضربه این بازیکن به کرنر رفت.

دقیقه ۳۴: فرار محمدجواد محمدی و برخوردش با پورعلی‌گنجی در محوطه جریمه سبب شد علی صفایی به سود هوادار اعلام پنالتی کند. مسعود شجاعی ضربه پنالتی را زد اما بیرانوند مسیر توپ را به خوبی تشخیص داد و آن را مهار کرد.

دقیقه ۱+۴۵: پاس رو به عقب اشتباه اسماعیلی‌فر سبب توپگیری سحرخیزان و تک به تک شدنش شد اما ضربه آخر او از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: پرسپولیس در یک ضدحمله خطرناک موفق به گلزنی شد اما پرچم کمک داور به نشانه خطا بالا رفت.

دقیقه۶۰: کرنر حسین ابراهیمی در محوطه جریمه با پرش علی نعمتی همراه شد که داور خطای هند پنالتی او را گرفت.

هوادار یک- پرسپولیس دو (دقیقه ۶۱: بابک مرادی): اولین لمس توپ بابک مرادی ضربه پنالتی بود و او کاری که مسعود شجاعی نتوانسته بود انجام دهد را با یک شوت محکم به وسط دروازه انجام داد و دروازه بیرانوند باز شد.

 
هوادار یک - پرسپولیس سه (دقیقه ۷۲: عیسی آل کثیر): در شرایطی که هوادار برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، سرخ‌ها یک ضدحمله خطرناک ترتیب دادند و پاس امیری به سعید صادقی با پاس در عمق به موقع او همراه شد و عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک توپ را از بین پا‌های خالدآبادی وارد دروازه کرد.
 
دقیقه ۸۵: شوت خطرناک و ناگهانی بابک مرادی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. او در برگشت همان توپ نیز با پاس محمدی تک به تک شد اما بازهم توپ را به آسمان زد.

در نهایت پرسپولیس با نتیجه سه بر یک پیروز و حریف استقلال در فینال شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: