کد خبر: ۳۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛
دیدار تیم های فوتبال هوادار و پرسپولیس در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز پنج شنبه برگزار می شود.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز پنج شنبه ساعت  ۱۸:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر  پاس تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.  

این دیدار قرار است بدون تماشاگر برگزار شود به همین علت باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای خواستار  برگزاری بازی در ورزشگاهی شد که هواداران هم بتوانند در آنجا حضور یابند، اما تیم هوادار به عنوان میزبان این بازی می‌خواهد از امتیاز میزبانی اش استفاده کند و حضور هواداران در این بازی ممنوع است.  

تیم‌های پرسپولیس و هوادار در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که این سومین مسابقه ۲ تیم در این فصل است. در ۲ بازی لیگ برتر یکبار پرسپولیس ۳ بر یک برنده شد و در بازی برگشت یک بر صفر هوادار تیم پرسپولیس را شکست داد و همان باخت باعث فشار روانی زیادی روی گل محمدی و بازیکنانش در لیگ شد. هوادار لیگ برتر را با ۴ مساوی پیاپی و با ۳۳ امتیاز و ایستادن در رده دهم جدول تمام کرد، اما پرسپولیس در سال جدید باختی نداشت و با ۷ برد به قهرمانی رسید و اکنون به دنبال رسیدن به فینال و صید دومین جام قهرمانی فصل است.  

سرخپوشان پایتخت می‌خواهند دومین جام قهرمانی خود را کسب کنند، اما با حریف سرسختی مواجه هستند چرا که ساکت الهامی خود را متخصص قهرمانی در جام حذفی می‌داند و تاکنون با  ۲ تیم تراکتور و نساجی قهرمان این رقابت‌ها شده است، هرچند بعد از هر قهرمانی از آن تیم کنار گذاشته شده است!

اکنون پرسپولیس اگر می‌خواهد به فینال برسد باید مربی قهرمان فصل گذشته را شکست بدهد.   این مسابقه تقابل ارزان‌ترین و گران‌ترین تیم‌های لیگ برتر هم محسوب می‌شود. هوادار در برخی سایت‌های قیمت گذاری بازیکنان ارزان‌ترین و پرسپولیس گران‌ترین تیم لیگ برتر عنوان شده اند.  

پرسپولیس روی کاغذ در همه زمینه‌ها از هوادار بهتر است و فقط سکو‌های خالی و سکوت آزار دهنده ورزشگاه می‌تواند انگیزه بازیکنان پرسپولیس را کم کند.

از سویی دیگر ۸ بازیکن این تیم تک اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد حضور در فینال که شاید دیدار با استقلال باشد را از دست خواهند داد.  علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر و دانیال اسماعیلی‌فر تک اخطاره‌های پرسپولیس هستند. خود یحیی گل محمدی هم یک کارت زرد دارد و اگر داور این مرتبه به او اخطار بدهد شاید دربی احتمالی در فینال را از دست بدهد.  

پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی تیم‌های ون پارس اصفهان، سپاهان و گل گهرسیرجان را شکست داد. آسان‌ترین حریف سرخپوشان در این مسیر تیم دسته اولی ون پارس اصفهان بود که البته سرخپوشان به سختی از آن عبور کردند. هوادار، اما تیم‌های چادرملو و مس رفسنجان و استقلال ملاثانی را شکست داد و در واقع با قرعه‌ای آسان‌تر نسبت به سایر تیم‌ها به نیمه نهایی رسیده است.

اسامی داوران مرحله نیمه نهایی جام حذفی:

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲
استقلال و نساجی مازندران ساعت ۱۸:۳۰ 
داوران: حسن اکرمی، مهدی عالیقدر، محمدرضا مدیرروستا، عبدالنبی پورخلف
ناظر: رضا سخندان

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲
هوادار تهران و پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰
داوران: علی صفایی، امیرمحمد داودزاده، رحیم حاجی‌پور، سیدعلی اصغر مومنی
ناظر: فریدون اصفهانیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین