کد خبر: ۳۸۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان از مساعدت ۱۰۰ میلیارد ریالی این مجموعه از بیماران سخت‌درمان همدان طی ۱۰ سال اخیر خبر داد.
به گزارش ملیت به نقل از مجمع خیرین سلامت کشور، حمید‌ شاکری‌صفت از مساعدت ۱۰۰ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان طی ۱۰ سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۴ هزار و ۱۹۵ بیمار به مجمع خیرین سلامت مراجعه کردند که به ۲ هزار و ۴۲۱ نفر مساعدت شده و یک هزار و ۷۷۴ بیمار  راهنمایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مساعدت ریالی به این بیماران ۲۷ میلیارد و ۸۱۷ میلیون و ۳۶۵ هزار ریال بوده است عنوان کرد: ۶۰۰ نفر از خیرین ما حامیان طرح سخاوت هستند که از ۷۶۶ بیمار حمایت مداوم دارند.

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان با بیان اینکه مبلغ نقدی مساعدت خیرین در طرح سخاوت ۱۰ میلیارد و ۸۶۲ میلیون و ۳ هزار و ۷۶۷ ریال بوده است عنوان کرد: مبلغ غیرنقدی نیز یک میلیارد  و ۸۰۱ میلیون و ۷۰ هزار ریال است.

وی به توزیع غذای گرم، سبد غذایی خشک، گوشت قربانی و مرغ به ارزش ۱۵ میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۰ ریال اشاره کرد و گفت: در طرح مشق مهربانی(کمک هزینه تحصیلی) ۱۰۰ میلیون ریال، طرح محیا(اهدای کیک و هدیه در سالروز تولد بیمار) ۶۶ میلیون و ۷۷۰ هزار، طرح زیارت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال هزینه شده که جمع مساعدت‌ها در این بخش ۱۹۰ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال است.

شاکری‌صفت با تاکید به اینکه جمع کل مساعدت‌ها در سرفصل‌های مختلف ۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۸۱۷ ریال بوده است خاطرنشان کرد: به ۴۸۰ نفر به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال نیز وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای یک‌هزار و ۶۲۶ بیمار به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۵۴۰ ریال از سایر مراکز تخفیفاتی گرفته شده است بیان کرد: جمع مساعدت‌ها ۱۰۰ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۵۷ ریال است.
نام:
ایمیل:
* نظر: