کد خبر: ۳۸۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
بازیکن سابق پرسپولیس مطرح کرد؛
مهدی سیدصالحی می‌گوید هماهنگی ترکیب پرسپولیس به دلیل رفتن لوکادیا به هم خورده و این تیم نظم سابق را ندارد.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش ایسنا، سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص تساوی بدون گل این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته هجدهم و از دست دادن صدر جدول گفت: بازی چنگی به دل نزد و خوب نبود. بسیاری از تیم‌ها مقابل تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس بازی را می‌بندند و در این شرایط با اخراج بیرانوند، کار شاگردان یحیی سخت‌تر شد. ترکیب پرسپولیس طوری بود که می‌خواست از سرعت عمری، تکنیک عالیشاه و سرزنی دیاباته استفاده کند که البته موفق نشد.

وی ادامه داد: دیاباته هنوز آمادگی کامل و چابکی قرار گرفتن در خط حمله و زنده کردن توپ‌های مرده را ندارد. پرسپولیس سعی کرد موقعیت‌های زیادی ایجاد کند اما بسته بودن تیم حریف و ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، نگذاشت خیلی در این امر موفق باشد و حاصل آن هم از دست دادن اختلاف ۵ امتیازی در صدر جدول و سپردن آن به سپاهان بود.

سیدصالحی درباره دلیل نتیجه نگرفتن سرخ‌ها در دو دیدار اخیر عنوان کرد: ترکیب پرسپولیس بعد از رفتن لوکادیا به هم خورده و ثبات ندارد. به هر دلیلی، دیگر اثری از اسدبیگی، سعید صادقی و لوکادیا نیست و گل‌محمدی هنوز نتوانسته هماهنگی قبلی را ایجاد کند. ترکیب پرسپولیس بعد از رفتن مهاجم هلندی دستخوش تغییرات شده و هارمونی خود را از دست داده است. زمان خوبی برای این اتفاق نبود اما گل‌محمدی باید در تمرینات این موضوع را حل کند و به ترکیب ایده‌آل و صد البته جدید خود برسد.

این بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص سه روز تعطیلی تمرین این تیم و به میدان رفتن امیدها در دیدار هفته بعد برابر صنعت نفت آبادان طبق دستور یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: به هر حال بازیکنانی جذب شده‌اند که سرمربی از آن‌ها انتظار دارد. آرامش از پرسپولیس رفته و هر مربی‌ای برای مقابله با این مشکل، راه حل خاص خود را دارد. این تیم نیاز به شوک دارد و شاید این اتفاق بتواند بازیکنان پرسپولیس را به خودشان بیاورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین