کد خبر: ۳۸۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را به عنوان یک روش پر کاربرد می دانند که این روز ها در جهت از بین بردن نشانه های پیری چشم ها بسیار موثر و کاربردی معرفی می شود و به علت نتیجه بسیار مطلوبی که دارد نیز محبوبیت بالایی را از آن خود نموده است. این جراحی، پوست اضافه به همراه چربی هایی که در اطراف پلک ها وجود دارد را از بین می برد که این موضوع ، باعث جوانسازی پوست می گردد. برای انجام چنین جراحی ، لازم است تا در انتخاب جراح خود دقت داشته باشید ؛ توجه کنید تا جراحی با تجربه و ماهر را انتخاب نمایید.امروزه توجه به زیبایی باعث ایجاد مراکز زیبایی زیادی شده که در آن مواردی چون تخلیه غبغب نیز صورت میگیرد. در این میان کلینیک گونه به عنوان یک مرکز معتبر فعالیت دارد.

جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

جراحی زیبایی پلک پایین

انجام عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک پایین ، در جهت از بین بردن پف زیر چشم ها انجام می پذیردکه طی جراحی پلک پایین ، چربی اضافی موجود در زیر چشم ها خارج می شود و بافت نگهدارنده پلک پایین کشیده و محکم از از گذشته خواهد شد.

تخلیه غبغب

معمولا غبغب به دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن سن، کاهش یا افزایش وزن، عقب رفتگی چانه  و گاهی نیز به دلایل ژنتیکی رخ می دهد. آسیب­های نور خورشید و گاها نیز آلودگی ­های محیطی نیز منجر به از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست گردن و ایجاد غبغب می شود. ضیف بودن ماهیچه پلاتیسما نیز ممکن است باعث ایجاد آن شود. زیبایی صفتی است که همواره انسان ها در طول تاریخ به دنبال آن بوده اند.افراد زیادی مخصوصا خانم ها مواجه شدن با غبغب هم کابوسی بزرگ است که هر روز تکرار می گردد. خوشبختانه برای رفع این مشکل راه حل های متنوعی وجود دارد. که بوکال فت محبوب ترین آن است.

برای رفع غبغب چه باید کرد؟

جراحی غبغب مشکل را به راحتی حل خواهد کرد و هم چندین روش غیر جراحی برای این مسئله وجود دارد. در مراکز بی شماری راه حل های این مشکل اغلب در دسترس اند و به خصوص روش های غیر جراحی ارائه می شوند. متاسفانه به علت کمبود دانش یا تجربه در موارد زیادی از این پروسیجرها عوارضی رخ می دهد . توصیه می شود به مراکز معتبرمراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از تخلیه غبغب

بیشتر افرادی که جراحی زیبایی و  تخلیه غبغب انجام می دهند همان روز مرخص می شوند و می توانند به خانه روند، لذا مراقبت های پس از لیپوماتیک غبغب  بسیار ضروری است و در نتیجه عمل و ماندگاری آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. برای طی شدن بهتر دوران نقاهت بی شک پزشک جراح دستورالعمل هایی را جهت بهبودی به شما خواهد داد که رعایت آن ها بسیار ضروری است. اغلب این دستورالعمل ها شامل موارد زیر می باشد:

  • عدم استفاده یخ در نزدیکی ناحیه جراحی شده

  • اهمیت زیاد مراقبت از درن ها و تعویض به موقع بانداژ ها

  • حد امکان گردن خود را تا کمتر حرکت دهید (برای مثال لباس ها را روی سر خود نکشید یا سر خود را به طور ناگهانی نچرخانید).

  • دوری از آفتاب مستقیم

  • جهت کنترل درد یا جلوگیری از عفونت از برخی داروها (مثلاً پماد یا قرص که به احتمال زیاد پزشک برایتان تجویز کرده است) مصرف نمایید.

  • از کشیدن سیگار یا نوشیدن الکل حداقل ۶ هفته پس از جراحی خودداری نمایید.

  • در صورتی که داروهای ضد التهابی همچون ایبوپروفن یا آسپرین مصرف می نمایید، با پزشک خود در مورد آن مشورت داشته باشید.

  • مقدار زیادی آب مصرف کنید و از مکمل هایی مانند ویتامین C و قرص آهن برای تسریع بهبودی بهره مند شوید .

  • پس از عمل استراحت کافی داشته باشید هرچند امکان دارد پس از عمل نتوانید به درستی بخوابید ولی به خاطر داشته باشید که فقدان استراحت و خواب کافی روند درمان را کند خواهد کرد.

کلینیک گونه

در حال حاضر کلینیک های زیادی تحت عنوان های مختلفی به زیبایی افراد رسیدگی می کنند. کلینیک زیبایی گونه را می توان مرکزی معتبر در رابطه با انواع جراحی های زیبایی و خدمات رسیدگی به پوست معرفی کرد که همواره در تلاش است با بکارگیری افرادی با تجربه و ارائه خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز رسیدگی نماید. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت موجب ایجاد ظاهری جوان و سالم می شود که می توانید این تغییرات را به شکل جراحی در کلینیک زیبایی انجام دهید .به طور کلی افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش می بخشد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را ایجاد نماید.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

نام:
ایمیل:
* نظر: