کد خبر: ۳۸۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
در انتهای بازار رقم خورد:
شاخص کل بورس با اُفت ۳۴ هزار و ۹۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۶۲ واحدی ایستاد.
به گزارش ملیت به نقل از مهر، چهارشنبه (۵ بهمن)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۵۱۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۶۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل بورس در انتهای بازار با اُفت ۳۴ هزار و ۹۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۶۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۵ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شستا» و «اردستان» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۱۰ هزار و ۵۰۱ واحدی روی پله ۵۱۲ هزار و ۴۹۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۳۱۶ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۹۲ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۹۶۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های دسینا، فاما و وساخت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بترانس، دکیمی و وسیتا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های کتوکا، ساینا و غمینو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت زشریف، فزرین و دتولید بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا، افران و اردستان و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گام ۰۲۰۸۱۳، آوند و سپیدما در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های فاذر۴، افران و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های فاذر ۴، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۱۴، اراد ۶۴۴، اراد ۳۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارابیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: