کد خبر: ۳۷۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
قاسم زاده گفت: میزان مشترکان بدمصرف در مقایسه با سال گذشته به ۴ درصد رسیده که، ۱۰ درصد مصرف آب تهران را به خود اختصاص داده اند.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای فیروز قاسم زاده در خصوص قطع انشعاب مشترکان بد مصرف گفت: قطع انشعابات ۱۲۵۰۰ خانوار به این دلیل که در بازه بد مصرف‌ها قرار گرفتند تاکنون صورت گرفته است. در شهری مثل تهران ۱۴ متر مکعب متوسط مصرف است بالای ۲۸ متر مکعب مصرف داشته اند. 

او در خصوص تاثیرگذاری قطع انشعاب آب گفت: ارزیابی تاثیر قطعی انشعاب در ماه‌های بعدی مصرف مشترکان مشخص می‌شود. در سال‌های گذشته حدود ۵ درصد مشترکین در شهر تهران بدمصرف محسوب می‌شدند که این عدد امسال به حدود ۴ درصد رسیده است. این چهار درصد، ۱۰ درصد مصرف آب شهر تهران را شامل می‌شود که اهمیت صرفه جویی در این بخش را نشان می‌دهد. در این راستا برنامه‌های متعددی در نظر است که یکی از آن‌ها بحث اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها است.

او در خصوص پاداش مصرف مشترکان آب گفت: این پاداش از قبض‌هایی که آبان ماه صادر می‌شود اعمال خواهد شد و فرایند تصویب این تعرفه طی می‌شود و بعد از تصویب اعمال خواهد شد و کسانی که در رده خوش مصرف قرار گرفتند مشمول این پاداش خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین