کد خبر: ۳۷۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی کشورمان ضمن تاکید بر این نکته که تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملت ایران است، از برد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل امریکا می‌گوید.
به گزارش ملیت به نقل از تسنیم، «من ایرانم، ایران هوادارتان...» آهنگی است که غلامرضا صنعتگر در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر خواند. البته این تنها آهنگی نبود که در روزهای گذشته در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد. اما این آهنگ با دیگر آثار تفاوت مهمی دارد؛ «من ایرانم، ایران هوادارتان...» زمانی منتشر شد که تیم ملی فوتبال ایران با 6 گل از انگلیس شکست خورده بود و در آستانه‌ی بازی با ولز بود.
این درست همان زمانی بود که تیم ملی فوتبال ایران به حمایتی ویژه نیاز داشت. حمایتی که در نهایت تیم ایران را از شکست در مقابل انگلیس به پیروزی در برابر ولز رساند.

غلامرضا صنعتگر خواننده آهنگِ «من ایرانم،‌ ایران هوادارتان...» در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: این اثر توسط موسسه فرهنگی هنری ماوا به بنده پیشنهاد شد. ترانه سرا جناب آقای امیر ارجینی ، ملودی هادی کولیوند و تنظیم آقای حامد جهانبخش و به تهیه کنندگی جناب آقای احمد ناصری‌پور بود.

او درباره حمایت از تیم ملی در حالی که شکست سنگینی از انگلیس خورده بودند، می‌گوید: وقتی فشار روانی روی تیم ملی زیاد شد تصمیم گروه بر این شد تا این کار خوانده شود. طرفداران واقعی، کسانی هستند که در هر شرایطی تیمشان را حمایت می‌کنند. تو زندگی هم دوستان واقعی در غم و شادی همدیگر شریکند.‌ جناب آقای امیر ارجینی مفهوم این ترانه را به شکلی درست در قالب واژه‌ها به تصویر کشید.

صنعتگر درباره حمایت از تیم ملی فوتبال ایران تاکید می‌کند: وقتی می‌گوییم تیم ملی، یعنی تیم ملت ایران. کلمه ملی باعث تپش قلب هر انسان آزاده‌ای می‌شود. در عرصه بین‌المللی در هر مسابقه‌ای چه ورزشی، چه هنری، چه علمی و حتی نظامی وقتی موفقیتی صورت می‌گیرد، می‌گویند ایران برد و این نام ایران است که سر زبان‌ها می‌آید. نام ایران مقدس است. من از ایران و از هر کسی که نام ایران را سربلند کند با افتخار و احترام حمایت می‌کنم.

این خواننده درباره فضای دوقطبی ایجاد شده در جامعه نسبت به تیم ملی فوتبال کشورمان، می‌گوید: بعید می‌دانم کسی آگاهانه و از ته قلبش از شکست تیم ملی کشورش خوشحال شود و پیروزی‌اش او را ناراحت کند. این اثر روانی جبهه دشمن است که انشاالله بزودی این دوقطبی از بین می‌رود و ما دوباره با مهربانی همدیگر را در آغوش می‌گیریم و برای ایران جان دوباره می‌گیریم.

صنعتگر با اشاره به شکست تیم ملی از انگلیس، تاکید کرد: از این شکست خیلی افسوس خوردم و ناراحت شدم. احساس بدی داشتم که چند روز مرا درگیر کرد.

این خواننده درباره بازی ایران مقابل ولز می‌گوید: مطمئن بودم نسبت به بازی قبل حتما خیلی بهتر بازی خواهند کرد و فکر می‌کردم حداقل مساوی می‌کنیم که خداروشکر نتیجه خیلی عالی شد.

صنعتگر با اشاره به بازیِ پیش روی تیم ملی در مقابل امریکا، تاکید می‌کند: انشاالله به لطف خداوند حکیم و دعای مردم نجیب سرزمینم و صدالبته بازی غیرتمندانه تیم ملی پیروز خواهیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: