کد خبر: ۳۷۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
در اولین حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو صورت گرفت:
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
به گزارش ملیت به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، در مراسم پایانی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که روز 25 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور اساتید این حوزه و مدیران ارشد شرکت‌های مورد ارزیابی برگزار شد، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کسب امتیاز 387 تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرد.


بنابراین گزارش، ارزیابان این طرح در مهر ماه سال جاری با حضور در شرکت ایساکو به بررسی و ارزیابی زیرساخت‌های لازم و استانداردهای مورد نظر جایزه لجستیک پرداختند. این ارزیابی‌ها بر اساس 36 زیر معیار و 9 معیار کلی شامل برنامه‌ریزی، مشارکت، لجستیک، مدیریت محصول، زیرساخت‌های مدیریتی، نتایج شرکا / مصرف‌کنندگان، نتایج زیست محیطی و نتایج کلی زنجیره تامین، صورت گرفته است.

جوایز این برنامه نیز در 8 سطح طبقه‌بندی شده بود که شرکت ایساکو در اولین دوره حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره شد. این در حالی‌است که این شرکت با کسب امتیاز 387 امتیاز لام برای کسب تقدیرنامه سه ستاره را نیز به دست آورده بود.

لازم به ذکر است امتیاز  ایساکو بالاترین امتیاز کسب شده در سطح کشور در بین سایر شرکت‌های با سابقه در این حوزه بوده است.

در پایان گفتنی است دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مشارکت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی به‌صورت سالیانه جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین را برگزار می‌کند. اولین دوره این همایش در سال 98 برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: