کد خبر: ۳۷۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
به گزارش ملیت به نقل از مهر، مرتضی یکه  در خصوص پیروزی دو بر صفر ایران برابر ولز در دومین بازی از مرحله گروهی جام جهانی گفت: خوشحالم که تیم ملی کشورمان بر عکس دیدار برابر انگلیس نمایش قابل قبولی به جای گذاشت. هر چقدر در آن دیدار ضعیف و پراشتباه بودیم در این بازی جبران کردیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: سه بار تیر دروازه ولز را لرزاندیم که هر کدام از آنها می‌توانست یک گل برای ما باشد اما متأسفانه تا حدودی شانس با ما یار نبود و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

یکه در ادامه خاطرنشان کرد: یک ترکیب بی اشتباه را کی روش وارد زمین کرد. نفرات به خوبی همدیگر را می‌شناختند و بازی روان و شناوری از خود ارائه دادند، ضمن اینکه باید بپذیریم ولز در حد و اندازه‌های انگلیس نبود و نمی‌توانیم این دو تیم را با یکدیگر مقایسه کنیم.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد خط دفاع تیم ملی هم گفت: اگر کلی بگویم در تمام خطوط خوب بودیم، تمام اشتباهاتی را که برابر انگلیس داشتیم در اینجا جبران کردیم. موقعیت‌های خوبی هم مهاجمان ما به دست آوردند اما یا با بدشانسی و یا با بی دقتی آنها را از دست دادیم و درست بازیکنانی که در دیدار برابر انگلیس همه از آنها انتقاد کردند بهترین عملکرد را در این دیدار داشتند. روزبه چشمی که انتقاد زیادی از او شد توانست گل سرنوشت ساز این دیدار را به ثمر برساند و پس از آن رامین رضائیان هم از موقعیتی که به دست آورد استفاده کرد و گل دوم را در ثانیه‌های پایانی وارد دروازه ولز کرد.

وی در مورد دیدار آینده تیم ملی برابر آمریکا گفت: ما باید تیم آمریکا را شکست دهیم، هم آمریکا و هم ما به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم و تنها در صورت پیروزی برابر این تیم می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

یکه در پایان خاطرنشان کرد: یک بار دیگر به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم. آنها با جان و دل برای تیم ملی بازی کردند، اشتباهات گذشته را تکرار نکردند و حالا باید تمام تمرکز خود را برای آخرین دیدار بگذارند تا بتوانند با پیروزی به مرحله بعد صعود کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار