کد خبر: ۳۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
برخی افراد سودجو به تازگی اقدام به فروش تلویزیون های ساخت داخل با برند سونی می کنند که صحت وسقم این موضوع را از اتحادیه لوازم خانگی جویا شدیم.
به گزارش ملیت به نقل از باشگاه خبرنگاران ،تلویزیون‌های سونی با لیبل تولید ملی در بازار کشور همراه با گارانتی ۱۸ ماهه یک تلویزیون تولید داخل در راسته تلویزیون فروشان جمهوری، امین حضور، شریعتی و کلان شهر‌های دیگر در حالی به فروش می‌رسند که سوال اصلی این است اگراین تلویزیون‌ها ایرانی اند چرا نام سونی را یدک می‌کشند و اگر تولید مالزی اند چرا با گارانتی این شرکت داخلی به فروش می‌رسند؟

در این باره اکبر پازوکی گفت: اولین تولید کننده تلویزیون های ال سی دی در کشور یک شرکت داخلی بوده که برخی از قطعات آن  از شرکت سونی تامین می شد. 

او گفت: هم اکنون ۴۰ درصد قطعات تلویزیون در داخل و مابقی از خارج کشور به دلیل  عدم زیر ساخت تامین می شود، متاسفانه برخی ها در داخل  می خواهند نام این شرکت را بد نام کنند، به همین دلیل برند سونی را روی آن می زنند که این موضوع کذب است.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی، تا امروز واردات برخی از لوازم خانگی به کشور ممنوع است و به هیچ عنوان واردات به داخل صورت نمی گیرد.کالا‌ها با برند‌های داخلی و گارانتی اصلی فروخته می‌شود و فقط بخشی از قطعات آن خارجی است. بر این اساس همه کالا‌های برند خارجی موجود در بازار قاچاق یا تقلبی هستند و گارانتی آن‌ها تقلبی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: