کد خبر: ۳۷۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
سفر به جزیره کیش یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای اکثر گردشگران و مسافرین است. تفریحات بی‌نظیر و زیبایی‌های غیر قابل توصیف این جزیره به شما کمک می‌کند تا سفری جذاب و فراموش نشدنی داشته باشید. روش سفر شما تاثیر خیلی زیادی در کیفیت آن دارد.

خیلی مهم است که در راه راحت باشید و بعد از رسیدن، از تمامی امکانات و تفریحات استفاده نمایید.

تور کیش از تهران و سایر شهرها همیشه بهترین گزینه برای سفر به این جزیره زیبا بوده و خواهد بود. در این مطلب تصمیم داریم نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید بهترین تور را انتخاب نمایید.

تور کیش

فاکتورهای ضروری در انتخاب تور کیش

همانطور که بیان کردیم، خرید تورهای مختلف جزیره کیش همیشه بهترین گزینه سفر بوده است چرا که با خرید تور کیش از شیراز با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به مقصد خود رسیده و همچنین از تمامی تفریحات این جزیره با بهترین برنامه ریزی استفاده می‌نمایید. به این صورت از تمامی لحظات سفر خود استفاده خواهید کرد و هیچ زمانی را از دست نمی‌دهید.

مطمئن باشید با خرید تورهای مختلف کیش هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد چرا که اگر قصد داشته باشید به صورت شخصی به این سفر بروید، باید هزینه بخش‌های مختلف سفر مانند هزینه بلیط هواپیما، رزرو هتل و ... را جداگانه پرداخت کنید ولی با خرید تور همه این گزینه‌ها در یک پک بوده و قطعا شامل تخفیف خواهد شد. علاوه بر آن صاحبین آژانس‌های مسافرتی می‌دانند باید با چه شرکت‌هایی کار کنند تا هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

با این همه شما باید در خرید تور خود دقت کنید و به موضوعات مختلفی توجه نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه شما را با فاکتورهای ضروری انتخاب تور آشنا خواهیم کرد.

زمان انتخابی شما برای سفر به کیش

وقتی که وارد یک آژانس مسافرتی می‌شوید و برای خرید تور کیش از اهواز اقدام می‌نمایید، اولین سوالی که از شما پرسیده می‌شود این است که چه زمانی قصد دارید به سفر بروید؟

در جواب به این سوال باید گزینه‌های زیادی را بررسی کرده باشید و برای پاسخ خود برنامه ریزی داشته باشید. اولین موضوع تاثیر گذار بر زمان انتخاب تور، آب و هوای جزیزه کیش است. می‌دانید این جزیره چه نوع آب و هوایی دارد؟ کیش گرم و مرطوب است و دمان هوای آن در تابستان بسیار بالا خواهد رفت. این در حالی است که هوای این جزیره در زمستان بسیار مطبوع بوده و اصلا احساس سرما نخواهید داشت. تقریبا می‌توان گفت در زمستان هوای بهاری را احساس می‌کنید.

به دلیل این هوای مطبوع، این جزیره در زمستان و پاییز بسیار شلوغ است و مخصوصا اگر تعطیلاتی در این میان وجود داشته باشد دیگر جای سوزن انداختن نیست و به همین دلیل قیمت تور کیش در این فصول نیز بسیار زیاد است. این در حالی است که در تابستان و بهار می‌توانید با جزیره‌ای خلوت رو به رو شوید و در کنار آن هزینه بسیار کمتری را نیز پرداخت خواهید کرد.

خیلی از افراد تحمل هوای گرم کیش را ندارند و به همین دلیل در تابستان به کیش نمی‌روند. با این شرایط تورهای مختلف و آژانس‌های هواپیمایی تخفیف گذاشته و از طرف دیگر می‌توانید شاهد جشنواره‌های بسیار مهیج جزیره کیش نیز باشید که برای بسیاری از امکانات تخفیف می‌گذارد تا مسافرین بیشتری را جذب نماید.

در حالت کلی می‌توان به این نتیجه رسید که اگر می‌خواهید هزینه کمتری بپردازید باید فصل تابستان و بهار (به جز تعطیلات نوروز) را انتخاب کرده و اگر آب و هوای مناسب برای شما در اولویت است بهتر است زمستان و پاییز را انتخاب کنید.

تور کیش

انتخاب روش رفتن به کیش

برای اینکه بخواهید به کیش برسید باید انتخاب کنید که چه راهی برای شما مناسب‌تر است؟ دو راه برای این کار وجود. راه زمینی و هوایی. یکی از ضروی‌ترین فاکتورها در انتخاب تور کیش این است که میان این دو یکی از را انتخاب کنید.

این خیلی طبیعی است که راه زمینی هزینه کمتری را در مقابل راه هوایی دارد ولی قبل از اینکه به دلیل قیمت پایین‌تر آن را انتخاب کنید، بهتر است موضوعات دیگر را بررسی کنید. نباید موضوع قیمت شما را تحت تاثیر قرار دهد چون مطمئن باشید مشکلات خیلی بیشتری دارد.

راه زمینی زمان بسیار بیشتری دارد. اگر شما در تهران زندگی می‌کنید برای رسیدن به کیش به صورت زمینی باید حدود 26 ساعت در سفر باشید و این اصلا زمان کمی نیست. در کنار آن حضور در قطار، کشتی و لنج شما را بسیار خسته خواهد کرد و این باعث می‌شود روز اول رسیدن به مقصد را نیز به استراحت اختصاص دهید.

این در حالی است که با هواپیما تنها 2 ساعت در راه خواهید بود و بدون هیچ مشکل و خستگی به جزیره کیش خواهید رسید. با این روش زمان بیشتری را در جزیره می‌گذرانید و مطمئن باشید تفریحات بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر در رابطه با هزینه آن نگران هستید می‌توانید آژانس‌های هواپیمایی با قیمت کمتر را انتخاب نمایید. مطمئن باشید اینگونه سود خیلی بیشتری خواهید کرد چرا که از لحاظ روحی در آرامش خواهید بود.

انتخاب هتل را فراموش نکنید

باتوجه به اینکه جزیره کیش، جایی است که مسافرین زیادی به آن سفر می‌کنند، هتل‌های زیادی نیز در آن ساخته شده‌اند که شما می‌توانید هر کدام را طبق نظر و امکانات خود انتخاب نمایید. در این جزیره همه نوع هتلی را پیدا خواهید کرد. از هتل پنج ستاره گرفته تا مسافرخانه‌هایی که در سطح شهر وجود دارند.

این به بودجه شما مربوط است که کدام گزینه را انتخاب کنید. البته باید این نکته را خاطر نشان نماییم که سوئیت‌ها و مسافرخانه‌های کیش نیز از امکانات مناسبی برخوردارند و نیازهای شما را برآورده خواهند کرد پس نیازی نیست نگران کیفیت آن‌ها باشید.

اگر با هزینه هتل‌ها مشکلی ندارید، می‌توانید از میان تعداد زیادی هتل پنج ستاره یا حتی سه یا چهار ستاره یکی را انتخاب نمایید. به این توجه کنید که شما زمان استراحت خود را در این هتل می‌گذرانید و بهتر است کمی بیشتر برای آن هزینه کنید تا راحتی بیشتری داشته باشید و در طول سفر هیچ مشکلی از این نظر نداشته باشید.

زمانی که برای خرید تور کیش اقدام می‌کنید باید از همان ابتدا هتل خود را انتخاب کنید. اگر اطلاعات کافی را در رابطه با آن‌ها ندارید، می‌توانید با مشاورین آژانس مسافرتی صحبت کنید تا بهترین مورد را به شما پیشنهاد دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین