کد خبر: ۲۷۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
معاون شهردار تهران خبر داد؛
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: نوروزگاه ها از سوم تا دهم فرودین ۹۸ با اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری میزبان خانواده‌های تهرانی و مسافران هستند.
به گزارش ملیت، محمدرضا جوادی یگانه، ضمن بازدید از نوروزگاه ها بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب جهت بهره‌مندی همشهریان و هم وطنان در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ تاکید کرد.

وی از برپایی آئین‌ها و جشن‌های نوروزی در ۴۰ نقطه شهر خبر داد و اذعان داشت که امسال پیاده راه‌های نوروزی و نوروزگاههای فرهنگی، با رویکرد شادی و نشاط افزایی در بین مردم در نقاط مختلف شهر راه اندازی می‌شود.

به گفته جوادی یگانه، نوروزگاه ها از سوم تا دهم فرودین ماه ۹۸ از ساعت ۸ تا ۱۱ شب با اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری و برنامه‌های ویژه کودکان میزبان خانواده‌های تهرانی و مسافران نوروزی پایتخت است.

وی با اشاره به ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر گفت طی دیشب و امروز نیز ۵ جشن بزرگ به همراه مناقب‌خانی و مدیحه سرایی به مناسبت میلادامام علی (ع) در پهنه‌های شهر تهران برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن برشمردن برنامه‌های گردشگری نوروزی نیز به اجرای تورهای نیم روزه گردشگری، راه اندازی اتوبوس گردشگری، گردشگری پیاده با عنوان پرسه در شهر، استقرار ایستگاه‌های استقبال نوروزی اشاره کرد.

جوادی یگانه، در پایان از همشهریان و مسافران نوروزی پایتخت دعوت کرد ضمن گشت‌وگذار در تهران و بازدید اماکن تاریخی فرهنگی شهر، در برنامه‌های نوروزگاه‌ها و پیاده راه‌های شهرداری تهران نیز شرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
جدیدترین اخبار
پربیننده ترین