کد خبر: ۲۶۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
تماشاخانه ایرانشهر با اینکه اقدام به بلیت‌فروشی چهار اثر حاضر در سالن‌هایش کرده بود، یکشنبه به مناسبت شهادت حضرت زهرا «س» تعطیل است.
به گزارش ملیت به نقل از تسنیم، با اینکه تمامی تماشاخانه‌های تهران به دستور اداره کل هنرهای نمایشی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، روز یکشنبه اجرایی نخواهند داشت، تماشاخانه ایرانشهر اقدام به بلیت‌فروشی کرده بود.

اکنون روابط عمومی این تماشاخانه در خبری اعلام کرده است روز یکشنبه 30 دی‌ماه هم‌زمان با فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) تماشاخانه ایرانشهر هیچ‌گونه اجرایی ندارد.

از روز دوشنبه 1 بهمن‌ماه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی نمایش‌های «کمدی الهی جلد برزخ» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و «نگهبانان» به کارگردانی ملودی آرام نیا به ترتیب در ساعت‌های 18:30و 20 به روی صحنه می‌روند.

همچنین در سالن استاد سمندریان نیز نمایش‌های «وقتی خروس غلط می‌خواند» به کارگردانی علی شمس و «تبرئه» به کارگردانی منیژه محامدی به ترتیب در ساعت‌های18:30 و 20:30 اجرای عمومی خود را ادامه می‌دهند.

طبق اطلاعات اعلامی اداره کل هنرهای نمایشی با اینکه بیشتر مناسبت‌های مذهبی در تعطیلی سالن‌ها شامل طرح اذان تا اذان است؛ اما برخی ایام از جمله تاسوعا، عاشورا، شهادت حضرت علی(ع)، امام رضا(ع) و حضرت زهرا(س) شامل تعطیلی کامل است.
نام:
ایمیل:
* نظر: