کد خبر: ۲۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
شهردار تهران با انتشار عکسی به استقبال روز هوای پاک رفت و گفت: نیازی به دعوت برای حضور در این برنامه‌های نمادین نیست. همه شهروندان باید به سهم خود در تحقق این مهم تلاش کنند و این تلاش ها نباید به روز و هفته خاصی محدود شود.
به گزارش ملیت ، پیروز حناچی با انتشار عکس آسمانی پاک در صفحه اینستاگرامش به مناسبت روز هوای پاک به تاریخ شنبه ۲۹دی، نوشت:

"هر روز باید هدفمان هوای پاک باشد.

۲۹دی ماه روز هوای پاک نامگذاری شده و به صورت نمادین برنامه‌هایی در راستای تحقق این آرزوی دیرینه شهروندان تهرانی برگزار می‌شود.

اما باید بدانیم که حال شهر ما خوب نیست. هوای شهرمان خوب نیست و تنها با برگزاری ویژه برنامه‌های روز یا هفته هوای پاک حالش خوب نخواهد شد. نیازی به دعوت برای حضور در این برنامه‌های نمادین نیست.

همه شهروندان باید به سهم خود در تحقق این مهم تلاش کنند و این تلاش نباید به روز و هفته خاصی محدود شود.

باید در تمام روزهای سال به هر نحو به بهبود هوای شهرمان کمک کنیم؛ شهروندان به سهم خود و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، پیاده و یا دوچرخه و هر امکانی که برایشان میسر است، و با معاینه فنی خودروها، تردد کمتر با خودرو های شخصی، و مسئولان هم با توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و ایجاد دسترسی آسان‌تر به ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری و اتوبوسرانی.

باید هرروز برایمان روز هوای پاک باشد، تا حال و هوای شهرمان خوب شود و آسمان آبی برایمان آرزو نباشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: