کد خبر: ۲۶۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی؛
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین سه ستاره دریافت کرد.
به گزارش ملیت به نقل از روابط عمومی ایساکو، همایش اهداي اين جايزه به برگزیدگان، در سه سطح «گواهي‌نامه»، «تقديرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی منابع انساني و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار می‌شود.


بر اساس اين گزارش، ايساكو به‌منظور تعيين جايگاه خود در مسير تعالی منابع انسانی مبتني بر الزامات مدل، در اين جايزه شركت كرد و با ارزيابي به عمل آمده توسط ارزیابان و متولیان، موفق به کسب بالاترين سطح تنديس شد.


بنابراین گزارش، هدف شرکت ایساکو از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود جایگاه سرمایه‌های انسانی و افزایش مشارکت و همیاری آنان بوده که از طریق ارتقاي روزافزون و منزلت پرسنل به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند، باعث توسعه پایدار جامعه، سازمان و کارکنان و انتفاع این سیستم‌ها از یکدیگر ‌شوند.


دستاورد شرکت ایساکو از حضور در این جایزه در سال‌های اخیر، اهتمام و تلاش موثر و پیگیر در این حوزه بوده که باعث هماهنگی و همسویی تمامی اقدامات معاونت منابع انسانی با یکدیگر و ایجاد انسجام درون‌سازمان و برون‌سازمانی شده است.


مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات نوآورانه‌ای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی، ارتقاء و توسعه در پرتو آن شکل گرفته است.


ایساکو پیش‌تر نیز دو بار در این جایزه موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره در سال‌های 90 و 91 شده بود.


گفتنی است مدل تعالي منابع انساني يك چارچوب جامع مبتني بر مجموعه‌اي از ارزش‌هاي محوري، معيارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انساني سازمان است كه به مديران منابع سازماني كمك مي‌كند با ارزيابي مستمر فعاليت‌ها، فرآيند و نتايج منابع انساني سازمان، نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسايي و براي بهبود آن‌ها و رسيدن به سازمان يادگيرنده و توسعه يافته برنامه‌ريزي کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ترین